1

Miért okoz csalódást?

Minden, amit tudnia kell, mielőtt megrendeli a saját könyvét!

1

Miért okoz oly gyakran csalódást egy-egy elkészült kötet?

Amitől rémálmainkban is félünk!

Ugye nem szeretnéd azt hallani barátaidtól, akiket megajándékoztál vagy ismerőseidtől, akik megvásárolták a kötetedet, hogy: „Hallod, meglehetősen vacak a könyved! Alig néhányszor nyitottam ki és már többfelé hasadt, hullanak ki a lapjai. A táskába se merem berakni, mert könnyen meggyűrődik a borítója…. stb., stb.

Pedig sokan jártak már így! Talán még Te is?

…olyan örömmel vártad, hogy végre elkészüljön a saját köteted és igazán nagyszerű érzés volt kézbe venni, belelapozni, beszívni a nyomdai illatot, amit a frissen készült könyvek mindig őriznek egy kicsit.
Igaz, hogy már akkor is észrevetted, hogy kicsit „nyaklik” a kezedben, nem egészen olyan a tartása, mint szeretted volna és kinyitni sem lehet igazán, de akkor ezeket az „apróságokat” elfedte az „elkészült a kötetem!” öröme.

Azután teltek a napok és egyre világosabban látszottak a hibák. A lapokon a tartalmak nem igazán jól vannak elhelyezve, itt egy vers túlságosan a sarokba csúszott, amott meg a címen kívül csak két sor fért el a lap aljáig, a többi átkerült a másik oldalra és még lapozni is kell, hogy el lehessen olvasni. Ha pedig rendesen kinyitod a könyvet, akkor már most megtörik a gerince és összecsukva nem simul ki rendesen. Majd egy kis idő múlva belül elhasad a kötés, esetleg néhány lap is kilazul, talán ki is esik. A borító sarkai kezdenek felpördülni, esetleg meg is gyűrődnek. …és így tovább!

A kezdeti örömöt felváltja a csalódottság, esetleg az elkeseredettség. Nem csak azért, mert pénzt adotál a kiadásért. Nem! Elsősorban nem azért, hanem azért, hogy a számodra fontos dolgok méltatlan környezetbe kerültek, nem törődött velük a kivitelező, nem fordított elég figyelmet a munkára. Ez olyan, mintha az álmaidat vették volna semmibe!

A büszkeség helyét, amit akkor éreztél, amikor megmutattad az elkészült kötetet barátaidnak, ismerőseidnek, a szégyen veszi át. A szégyen, amit azért érzel, hogy olyan ajándékkal lepted meg őket, ami alig bírt ki néhány napot. Nem beszélve arról, ha valaki pénzt adott a kötetért és most szemrehányóan közli, hogy milyen gyenge minőségű a Te könyved…

A kivitel minősége rányomja a bélyegét a tartalom minősítésére is.

Ha egy könyv gyűrött borítójú, széthasadt, a lapjai hullanak, akkor már az is nagy dolog, ha valaki egyáltalán kézbe veszi és természetesen sokkal kritikusabban, negatív hozzáállással fog belelapozni, beleolvasni.

A könyvvel együtt a Te boldogságod, büszkeséged is megtörik, széthullik… Nem beszélve a keserűségről, a csalódottságról, a szégyenről, amit maga után hagy egy lelkiismeretlenül szerkesztett, hanyagul, nemtörődöm módon kivitelezett kötet.

Ne tedd ki magát a csalódásnak!

Válaszd a minőséget!

Legyen tartós, időt álló a borító, a kötés is!
Az oldalak elrendezése tanúskodjon a gondos szerkesztésről, a figyelmes munkáról.
Ne vonja el semmi a figyelmet a tartalomról.
A könyv teremtsen ideális körülményeket az olvasáshoz!
Velünk elkerülhetők a csalódások!

Kiadónk célja, hogy a szerzők munkái méltó környezetbe kerüljenek!

Néhány vélemény antológiáinkról:

…nagyon nagy örömet szerzett mind nekem, mind pedig azoknak, akik a tiszteletpéldányokból vagy a megrendelt példányokból részesültek – köszönöm,… / Virág Zsófia

…nem gondoltam, hogy ennyire szép és jó kinézésű lesz,… / Slezák Lajos

…jó látni az ember gondolatait egy ilyen szép kiállítású kötetben. Tényleg meglepetés volt – ráadásul gyors és precíz munka! Köszönet érte! / Kisháziné Julika

…Megkaptam, tetszik. Olyan jól sikerült mind az elődei. … / Kiss Antal

Megérkezett és nagyon tetszik! Köszönöm a munkát és, hogy benne lehetek:) / Balogh Krisztina

Ennyit röviden. Bármilyen kérdésed van, forduljon hozzánk! Válaszolunk, segítünk! 

Info-Szponzor kft. – …ahol a könyvek születnek!

 

Telefon: 06-70-31-20-900
E-mail: infoszponzor@gmail.com

 

Vélemény, hozzászólás?